2 Kasım 2014 Pazar

Ev Dekorasyonunda Deniz Temalı Aksesuarlar

2 Kasım 2014 Pazar
Ev dekorasyonunda en sevdiğim temalardan biri deniz temasıdır. Deniz temalı dekorasyonu olan yerler bana her zaman huzuru, sonsuzluğu ve özgürlüğü çağrıştırıyor. Ayrıca ev dekorasyonunda beyaz ve mavinin uyumunu çok seviyorum.

deniz temali aksesuarlar

Deniz temasının en çok yakıştığı yerlerden biri banyolar şüphesiz. Banyonuzda deniz teması kullanma fikri özellikle duş aldığınız zamanlarınızı daha keyifli geçirmenizi sağlayabilir.


ev dekorasyonu

Evinizde deniz teması yaratmak ise aslında oldukça basit. Deniz canlılarının olduğu yastıklardan, deniz yıldızı, midye gibi aksesuarlara kadar pek çok kullanabileceğiniz aksesuar bulabilirsiniz.

deniz temali salon

Oturma odasını veya salonu deniz temalı olarak dekore etmek istiyorsanız duvarda yıldız, çapa veya dümeni tablo gibi kullanabilirsiniz. Gemi maketlerini ya da akvaryum da kullanarak deniz teması yaratabilirsiniz.

deniz temali cocuk odasi

Deniz temasını erkek çocuk odalarını dekore ederken de kullanabilirsiniz. Özellikle bu resimdeki gemi figurunu yatağa uygulama fikrini çok sevdim.

Deniz temalı dekorasyonları evinizde yaz enerjisini yansıtmak için kullanabilir. Mavi ve beyazın huzuru ve dinginliğini yaşayabilirsiniz.



1 yorum:

  1. merhaba yeni keşfettim bu bloğu..takipteyim bana da beklerim.

    YanıtlaSil