20 Kasım 2014 Perşembe

Ana Sayfa » , , , » H&M Make Me Blush - Allık Paleti

H&M Make Me Blush - Allık Paleti

20 Kasım 2014 Perşembe
 H&M giyim ürünleriyle olduğu kadar kozmetik ürünleri ile de adından söz ettiren bir mağaza. Ancak maalesef her şehirde olmadığından sıklıkla alışveriş yapamıyoruz. Ben de İstanbul ziyaretin sırasında H&M'den kozmetik alışverişi yapmış, blog yazımda sizlere neler aldığımdan bahsetmiştim. H&M'nin görüntüsünü çok beğendiğim "Make me Blush" allık paletini de hiç düşünmeden sepete atmıştım.

hm uclu allik

Çok sağlam olmasa bana göre şık bir ambalajı var bu paletin. Make me blush allık paletinin 2 çeşidi var. Ben sadece bu rengini bulabildim. Aslında diğer palet daha doğal benim sevebileceğim tonlardan oluşuyor. Benim aldığım palet ise pembe tonların ağırlıkta olduğu bir palet. Paletteki renklerin isimleri pink, bright pink ve plum. Allıkların hepsi mat yapıdalar.

hm allik paleti

Allıkların hepsi çok güzel bir şekilde rengini veriyor. Özellikle plum isimli koyu pembe rengini ben kendime çok yakıştırdım. Pink ve bright pink ise beyaz tenlilere çok yakışacağını düşündüğüm renkler. Allık alırken elim hep seftali tonlarına gidiyor ama sanırım bundan sonra pembelere de şans vereceğim. Bu allık paleti bana pembeleri sevdirdi.
H&M kozmetik ürünleri oldukça uygun fiyatlı makyaj malzemeleri ancak içeriği maalesef hiç de masum değil. İçeriğinde talc ve paraben bulunuyor. Tabii bunlar bizim aşina olduğumuz kötü içerikler. Belki de bilmediğimiz daha neler var.
H&M yaşadığım şehire açıldığı zaman sürekli uğrayacağım bir mağaza olacaktır. Gerek kozmetik, gerekse tekstil ürünlerini ben çok sevdim.

10 yorum:

  1. Oyyy renklere bayıldım bunu hemen almam gerek :)

    YanıtlaSil
  2. offf ya H&M hala İzmir'de yok!

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel renkler onlar öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serinin bir çeşidi daha var ona da bayıldım, aklım kaldı.

      Sil
  4. Dediğin gibi pek de masum değiller. Çin'de üretiliyorlar ama neyleyeyim ki çok güzeller!!! Geçen gün bu allık paletini H&M'de görüp almakla almamak arasında kalmıştım ama alacağım karar verdim :)

    YanıtlaSil
  5. aah ah H&M Mersin'de yok hala :(

    YanıtlaSil
  6. Renkleri harika.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil