28 Aralık 2014 Pazar

Ana Sayfa » , , , , » Maybelline Color Tattoo - On and On Bronze 35

Maybelline Color Tattoo - On and On Bronze 35

28 Aralık 2014 Pazar
Maybelline color tattoo 'lar ülkemize geldi ama tabii ki her güzel olan gibi sadece bazı renkleri geldi. Ülkemize gelen renkler içinde en güzel olanlarından biri de On and On Bronze rengi. Ah ah olsaydı da Pomegranate punk rengini de alsaydık keşke. Maybelline color tattoo 'lar krem yapıda ister tek başına isterseniz de toz farların altına baz olarak kullanabilirsiniz.

maybelline on an on bronze

Bazı bloglarda yapısının çabuk katılaştığını yazanlar olmuş ama benim ürünüm 1 yıldır elimde olmasına rağmen herhangi bir sertleşme, kuruma olmadı.

maybelline krem farlar

Yumuşacık yapısı sayesinde çok kolay sürülüyor. Üstelik de en güzel sonuç için fırçayla değil parmak ile pıt pıt şeklinde uygulayarak elde ediyorsunuz. Her tür kahverengi farın altında mükemmel duruyor ve farların rengini, kalıcılığını arttırıyor.

Maybelline Color Tattoo'lar o kadar güzel renkleri var ki keşke ülkemize gelse. On and on bronze rengi ise şu an elimde olanlar arasındaki favorim. Sizin favoriniz hangi? Peki ülkemizde olsa hemen alırım dediğiniz bir rengi var mı?

5 yorum:

  1. İadeyi ziyarete geldim ve bloguna bayıldım cnm :) takipteyim,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. inanılmaz güzelmiş <3 başka renklerini kullanıyorum ve kalıcılığından çok memnunum, bu renk hiç ilgimi çekmemişti ama sanırım gidip alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuzu pembemakyajdefteri blog keşif etkinliğinde keşfettim. Şu fardan almak bir bana nasip oladı aaarrrrkidişşş yaaa :(
    Sizi takipteyim artık. Bana da beklerim :) http://kozmetiksandigi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Ben bunun rengine bayildim bakicaklar listeme girdi:)

    YanıtlaSil
  5. bu srideki en favori rengim bu on and on bronze :) bittikçe alıyorum vazgeçemiyorum :)

    YanıtlaSil