11 Aralık 2014 Perşembe

Ana Sayfa » , , » Sephora Alışverişim -Sephora Eye Look Book ve Göz Makyaj Temizleyicisi

Sephora Alışverişim -Sephora Eye Look Book ve Göz Makyaj Temizleyicisi

11 Aralık 2014 Perşembe
Bir alışveriş yazısıyla daha beraberiz. Ailemi görmeye Ankara'ya gittiğim sırada tabii ki alışveriş yapmasam olmazdı. Ankara'da alışveriş yapmayı seviyorum. Sephora'ya uğramadan edemesem de fazlasıyla gezemedim aslında.  


Kapının önünde yılbaşı dolayısıyla hazırladıkları setlerin olduğu bir stand vardı. İlk ilgimi çeken stand o oldu çünkü çok şık görünen ürünler vardı. Tabii ki bu standın benim için en ilgi çekici ürünü 4 tane far paletinden oluşan setti. Kasada ödeme yaparken de bu jel göz makyaj temizleyicisini de aldım. Tabii ki yorumlarımı kullandıkça sizinle paylaşacağım ama isterseniz far paletlerine biraz yakından bakalım.



Smoky, nude, party, metallic şeklinde 4 farklı seriden oluşan kitap görünümlü bu far paletleri.


Merak edenler için Smoky Eye Look paletinin içini fotoğrafladım. Her bir palet içerisinde 5 adet far ve 1 tane ayna bulunuyor. Paletin sol tarafında ise uygulama fotoğrafları ve farı nasıl uygulayacağınızı anlatan yazılar mevcut.


Bana bir sürü de tester verdiler. 3 tane tek kullanımlık krem far, 4 tane de nemlendirici krem testerı var. Aldığım far paletinin fiyatı ise 89,90 TL, göz makyaj temizleyicisinin fiyatı ise 19,90 TL.Yılbaşı öncesi sizin de Sephora'ya düşerse yılbaşı için çıkardıkları setlere bakmanızı öneririm.

4 yorum:

  1. güle güle kullan :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller kitap şeklinde olmalarına da ayrıca bayıldım güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. vuhuu harikalar canım, iyi günlerde kullan:) haftasonu bende bakıcam hemen

    YanıtlaSil
  4. Diğer paletlerin içini de çok merak ettimm görünümleri bir harika <3

    YanıtlaSil