25 Aralık 2014 Perşembe

Ana Sayfa » , , , , » Şortlar Kışın Nasıl Giyilir?

Şortlar Kışın Nasıl Giyilir?

25 Aralık 2014 Perşembe
Şortlar yazın bizler için vazgeçilmez parçalardan bir tanesi. Neden kombinlerimizin bu sevdiğimiz parçası kışın da bizlerle olmasın. "Kışın şort giyilir mi?" demeyin. Doğru parçalarla kombinler oluşturursanız kış aylarında da şortlarınızı rahatlıkla giyebilirsiniz.


Kış aylarında şort kombinlemenin en kolay yolu opak çoraplar ve kısa ceketler kullanmaktır. Opak çoraplar hem kot şort ile hem de deri şortlar ile çok şık görünüyorlar. Tabii ki şortları daha farklı şekildeki kombinlerinizde de kullanabilirsiniz. Gelin farklı şort kombinlerine beraber göz atalım.


Kışın şortunuzu giydiğinizde dikkatleri üzerinize toplamak istiyorsanız şortlarınızı dizüstü çoraplar ile kombinleyebilirsiniz. Kesinlikle çok farklı bir hava katıyor bence. Tabii bu kombin için ince ve uzun bacaklara sahip olmanız gerekiyor.


Kışa özel kumaşlardan olan şortları da kombinlerinizde kullanabilirsiniz. Bu fotoğraftaki gibi desenli çoraplar da şort kobimlerine benim çok yakıştırdığım parçalar. Şortunuzu kemer ve sade bir bluz ile tamamlayabilir hatta uzun hırkaları da çekinmeden kullanabilirsiniz.

Şortlarınızı sadece yazın değil kışın da kullanabileceğiniz aklınızın bir köşesinde olsun. Bu üç farklı tarz içerisinde benim en çok beğendiğim kışlık kumaştan olan şortlar ile üçüncü fotoğraf oldu. Ben kışın çok üşüyen biri olduğum için şort tercih edeceksem mutlaka kumaşı kalın olmalı diye düşünüyorum. Ya siz kışın şort giymek isteseniz tercihiniz hangi kombinden yana olurdu?



7 yorum:

  1. Kalın kumasli olanlari bende tercih ederdim :)

    YanıtlaSil
  2. cok guzel ornekler olmus :) ozellıkle son resımdekıne bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Kalın ve yün kumaşlıları ben de seviyorum. Külotlu çoraplarla çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Şort ile kalın çorap ve üzerine açık renklerde hırka...Ben böyle giymeyi seviyorum.
    3.foto da benlik ;)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. ben de kışın kalın çorapla ve uzun çizmeyle giymeyi seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sanırım herkesin favorisi 3. foto oldu :)

    YanıtlaSil
  7. Aynen uyumlu kombinlerle gayet hoş bir tarz.. ;)

    YanıtlaSil