21 Aralık 2014 Pazar

Ana Sayfa » , , , » The Balm Instain Allık - Houndstooth

The Balm Instain Allık - Houndstooth

21 Aralık 2014 Pazar
The Balm artık hepimizin bildiği ve ürünlerini severek kullandığımız bir marka. The Balm'ın Instain Allık serisinin altı tane rengi olmasına rağmen bizim ülkemizde sadece dört rengi satışta Gratis'lerde. Ben ise kendime en yakın hissettiğim renk olarak Houndstooth rengini aldım. Dergi kapağı gibi tasarlanmış, klasik The Balm'ın mıknatıslı karton ambalajı sayesinde çantanızda kolaylıkla taşıyabilir, seyahate götürebilirsiniz. Diğer The Balm ürünleri yazılarımı da okumayı unutmayın.

the balm allik

The Balm allıkları zaten oldukça pigmentli allıklardı. Bu son çıkan Instain serisi ise çok çok daha pigmentli bu nedenle kullanırken biraz dikkatli olmak lazım. Büyük pofidik fırçalarla uygulama yapmak ve az ürün alarak istediğimiz renge ulaşana kadar kat kat uygulamak daha az riskli olur.

the balm gul kurusu allik

Houndstooth rengi içerisinde morluk da barındıran güzel bir gül kurusu rengi. İçerisinde ışıltı barındırmayan mat bir allık olmasına rağmen tebeşirimsi bir yapısı yok. 

the balm pembe allik

Kolumda yoğun uygulanmış ve dağıtılarak uygulanmış rengini görüyorsunuz. Ambalaj üzerinde ilkbahar yazsa da ben bu rengi sonbahara daha çok yakıştırıyorum. Aslında her mevsim kullanılabilecek güzel bir pembe rengi. 5,5 gr olduğu için oldukça da bereketli ürünler.

Özellikle Gratis indirimlerini yakaladığınızda The Balm Instain allıklara bakmanızı ve bir adet edinmenizi tavsiye ederim.



13 yorum:

  1. Blog ziyaretine geldim ,cevrenizdeyim :)
    Üye de oldum.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok hoş bir sonbahar rengi bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu renk her tende güzel durabilecek bir allık.

      Sil
  3. cok guzel bır yazı olmus ellerınıze saglık bende bu rengı severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Serinin en güzel renklerinden biri bence. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Bu seriden birini alıcam bende mutlaka, rengi çok güzel bunun da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu seriden en az 1 tane edinilmeli bence :)

      Sil
  6. Renk gerçekten çok güzel ancak tozutma olayı oldukça sıkıntılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ya o kadar kusur kadı kızında da olur :)

      Sil
  7. Ben severek kullanıyorum bence rengini de çok güzel,kış mevsimine uygun :)

    YanıtlaSil