9 Ocak 2015 Cuma

Ana Sayfa » , , , , » Kozmobio Sponsorluğunda Bursa Ayak - El Merkezinde Bir Güzel Etkinlik

Kozmobio Sponsorluğunda Bursa Ayak - El Merkezinde Bir Güzel Etkinlik

9 Ocak 2015 Cuma
Pazar günü benim için vazgeçilmez bakım günüdür. Geçtiğimiz hafta Pazar gününde ise biz Bursa blog yazarları olarak sevgili Şerife'nin davetiyle Bursa Ayak - El Merkezi'nde harika bir bakım günü geçirdik. Bakımını bir türlü beceremediğim ellerim de bu etkinlikten oldukça memnun kaldı. 


Merkezin sahibesi Melissa Hanım işinde gerçekten çok profesyonel. Tırnak kenarlarındaki etleri temizlemek için dezenfektan püskürten bir alet kullandı. Benim manikür yaptırırken en sevmediğim kısım tırnak etlerinin makas ile kesilmesi. Zaten tırnak etlerinin kesilmesi oldukça zararlı bir işlemmiş. Ancak bu merkezde kullanılan teknoloji sayesinde hiç canım yanmadan tırnak çevresindeki etlerden kurtuldum. Bursalı hanımlara bu merkezi şiddetle tavsiye ediyorum. Ben zaten sürekli ziyaretçileri olacağım.


Etkinliğimize katılan blog yazarı arkadaşlarımız sırasıyla el bakımlarını yaptırırken biz de Kozmobio ürünlerini tanımaya geçtik. Orcan Bey ürünler hakkında bizi detaylı bir şekilde bilgilendirdi. Tamamen bitkisel içerikli ürünleri olan ve hayvan testleri yapmayan bir marka olduğundan ürünler oldukça ilgimi çekti. Sabun üretimi ile güzellik yolculuğuna başlayan firma daha sonraları ürün çeşitliliğini arttırmış. Kremlerden parfüme kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip. Aslında orada gözüme kestirdiğim bir kaç ürün oldu. Ancak hassas bir cildim olduğu için denememiz için verilen testerları kullandıktan sonra almanın daha doğru olacağını düşündüğüm için daha sonra Kozmobio'nun online satış sitesinden almaya karar verdim. 


Bu güzel günde beraber olduğum blog yazarı arkadaşlarımı da ziyaret etmek isterseniz linklere tıklayabilirsiniz.


Bursa Ayak - El Merkezi: Cumhuriyet Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:37 Temel Sitesi A\Blok K.3 D.6 (FSM Balıkçısı Üstü) Nilüfer BURSA GSM: 0532 508 92 77 Tel: 0224 452 91 23

Kozmobio Ürünlerini incelemek ve detaylı bilgiler için: http://kozmobio.com/ sitesine uğrayabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Kozmo bionun ürünlerini bizde etkinliğimizde tanıdık çok başarılı...

    YanıtlaSil