12 Ocak 2015 Pazartesi

Ana Sayfa » , , , , » Rimmel London Wake Me Up Kapatıcı

Rimmel London Wake Me Up Kapatıcı

12 Ocak 2015 Pazartesi
Rimmel London Watsons'ın bizlerle buluşturduğu çok güzel ürünleri olan bir marka. Rimmel London'ın Wake Me Up serisinin bloglarda ve youtube'da çok güzel yorumlarını okuduğum için ben de kapatıcısını alarak denemek istedim. Wake Me Up (uyandır beni) ismi sabahları yorgun olan cildinizi aydınlatmayı, dinç görünüm sağlamayı vaadediyor. 

rimmel london wake me up
Rimmel London Wake Me Up Kapatici
Gözaltı kapatıcısı olarak kapatıcılığı orta düzeyde diyebilirim. Ancak vaadettiği gibi oldukça aydınlık bir görünüm sağlıyor. Bu serinin fondöteni de çok övgü alıyor, fazla fondöten kullanmayı sevmiyorum ama bu seriyi merakımdan alacağım galiba.

Wake Me Up Kapatici
Rimmel London Wake Me Up

Kuru bir cildim olduğu için gözaltlarımda da kuruluk oluyor ve kapatıcı olarak likit olanları daha çok tercih ediyorum. Bendeki ivory rengi cilt tonumdan bir ton açık olduğu için oldukça güzel aydınlık verdi ama biraz çizgilerime dolma sorunu yaşadım ve iyi bir nemlendirici sürmemişsem gözaltlarımda kuruluk sorunu yaşattı. Bu küçük problemler benim bu ürünü sevmemi engellemedi çünkü cildime verdiği ışıltıyı çok sevdim. Bittiği zaman tekrar almayı da düşünüyorum.

Siz Rimmel London'ın Wake Me Up serisinin bir ürününü denediniz mi? Bana bu serinin fondötenini önerir misiniz?

11 yorum:

  1. Wake Me Up fondöteni severek kullanıyorum fakat renk tonları oldukça kısıtlı ve çoğu pembe alt tonlu. Bende Face and Body ile karıştırarak kullanıyorum ve mükemmel sonuç alıyorum. Gerçi sen pembe alt tonlu olduğun için tek başına da güzel sonuç alabilirsin canım. Seveceğini umuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında fondöten kullanmayı çok da sevmiyorum ama bloglarda sürekli görünce alasım geliyor.

      Sil
  2. çok güzel bir yazı olmuş yine.Nemlendirme özelliği olan nadir kapatıcılardan.Ben de severek kullanıyorum.Fonfotenini alırsan bu konuda da fikirlerini söyle lütfen :)

    YanıtlaSil
  3. fondöteni çok seviyorum bu da fena değil ama fondöten kadar sevemedim..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :) Bloğunuza pembemakyajçantam'ın blog keşif etkinliğinden ulaştım ve takibe aldım. Benim bloğuma da beklerim. Sevgiler :)
    bakimliginepig.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Merhaba; blogunuzu blogger haritasından keşfettim. ben de beklerim:)
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizi daha önce keşfetmiş, takibe almışım zaten :)

      Sil
  6. nemlendirme özelliği olması benim gibi kuru ciltli birisi için çok çok önemli :)

    YanıtlaSil
  7. Wake me up fondöten hakkında çok olumlu yorum okudum ancak kapatıcıyla ilgili genelde orta şeker yorumlara rastlayınca almaya cesaret edemedim :)

    YanıtlaSil