19 Mayıs 2015 Salı

Ana Sayfa » , , , » Ceradolin - Seranem Saç Bakım Şampuanları

Ceradolin - Seranem Saç Bakım Şampuanları

19 Mayıs 2015 Salı
Son zamanlarda bloglar sayesinde adını sıkça duyduğumuz bir markanın Dermadolin'in şampuanlarından bahsedeceğim sizlere. Seranem ve Ceradolin markalarının alt marka olduğunu düşünüyorum, umarım yanılmıyorumdur. Şampuan konusunda yazı yazmak aslında benim için zor. Çünkü benim şampuandan beklediklerim öyle çok uçuk şeyler olmadığından genellikle her kullandığım şampuanı seviyorum. Ayrıca bir şampuanı uzun süre kullanamadığım ve değiştirmeyi sevdiğimden uzun dönem etkileri konusunda da pek bir bilgi sahibi olamıyorum.

ceradolin seranem sampuanlari
Ceradolin - Seranem Saç Bakım Şampuanları

Benim bir şampuandan beklentim saçlarımda köpürmesi ve mümkünse saç hacmimi iki katına çıkarması. Aslında bir şampuan ne kadar çok köpürürse o kadar kötü bir içeriğe sahiptir ama olsun ben böyle seviyorum ne yapalım. Köpürmesi dışında olması gereken özellik nem vermesi. Cildim gibi saçlarımda kuru olduğundan saçlarımı yumuşatması ve nemlendirmesi çok önemli. Bir diğer beklentim de tabii ki saçlarımı iyi temizlemesi.

ceradolin kepege karsi etkili sampuan
Ceradolin Kepeğe Karşı Etkili Şampuan

Ortadaki kırmızı kapaklı olan kepeğe karşı etkili bir şampuan. Benim böyle bir sorunum yoktu, dolayısıyla bununla ilgili bir yorum yapamam ama üzerinde dirençli kepeklenmelerde bile etkili olduğunu yazıyor. Kullanım önerisi olarak da haftada 3'er kez üçer su yıkanmanız, şişeyi bitirince de başka sabun ya da şampuan kullanmanız önerilmiş. Demek ki bu şampuan sürekli olarak kullanıma uygun değilmiş. İçeriğine bakacak olursak Hyaluronic asid, provitamin B5, vitamin E, ceramid, zinc pyrithione gibi saç için faydalı şeyler bulunuyor. Ayrıca nemlendiricili olmasını da sevdim. Parfümsüz olduğu için belirgin bir kokusu yok.

seranem nemlendiricili sampuan
Seranem Saç Bakım Sampuanı

Mavi kapaklı olanlar nemlendiricili saç bakım şampuanı olarak sevdiğim ürünler oldu. Ancak dediğim gibi benim genellikle bir şampuanı sevmememin tek nedeni köpürmemesi oluyor. Bu yüzden de hemen her şampuanı seviyorum. Bu şampuanlar acayip köpürmüyor ama kafama da yapışıp kalmıyor. Nemlendirmesi oldukça güzel. Nivea kremleri gibi bir kokusu var. İki ürün aynı gibi görünse de içerisindekiler farklı sanırım. Ya da belki de bir tanesi daha eski bir üründür. Diğeri revize edilmiş üründür. İkisinin de içerisinde UV filtresi var ve saçlarımızı güneş ışınlarının zararlı etkilerinden koruyormuş. Gerçekten koruyor mu bilemiyorum ama bu özelliği sevdim. 

Tüm Dermadolin ürünleri gibi Ceradolin ve Seranem şampuanlarını eczanelerde bulabilirsiniz. Dermadolin sitesini de incelemek isterseniz isminin üzerine tıklayabilirsiniz. Belki de eczaneler de satıldığı için benim bu markanın ürünlerine olan güvenim tam. Siz bu markanın herhangi bir ürününü denediniz mi? Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.

4 yorum:

  1. Ben henüz deneyemedim bu ürünü en kısa zamanda denemeliyim artık ):

    YanıtlaSil
  2. Beklentilerimiz aynı benim de ince telli olduğu icin hacimli görünsün istiyorum. önce elimdekileri bir bitirsem iyi olacak:)) teşekkürler.
    sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Ben ürünü burada tanıdım henüz kullandığım şampuandan memnunum fakat aklımda olsun arkadaşlarıma önereceğim Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. seranem şampuanı çok severek kullanıyorum ben saçıma iyi geldi..

    YanıtlaSil