27 Mayıs 2016 Cuma

Ana Sayfa » , , , , , , , » Gratis - Sleek Markasından Ne Alınır? - Alışveriş Listem

Gratis - Sleek Markasından Ne Alınır? - Alışveriş Listem

27 Mayıs 2016 Cuma
Gratis son zamanların en heyecan verici bombasını patlattı ve Sleek markasını ülkemize getireceğini açıkladı. Peki bu duyan benim gibi makyaj meraklıları ne yaptı? Tabii ki şimdiden alışveriş listesi oluşturmaya başladı. Sleek markasından neler almak istediğimi merak ediyorsanız, okumaya devam edin.



Öncelikli olarak ve ben de bir far sever olduğum için tabii ki gözlerim far paletlerinde olacak. Sleek markası Gratis raflarında yerini alır almak ilk mıncıklamak istediğim ürünleri far paletleri. Aslında bu tarz büyük far paletleri almamaya karar vermiştim. Dörtlü veya küçük altılı paletler benim için daha kullanışlı oluyor yanımda taşıyabildiğim için ama bu güzelliklere dayanabilir miyim bilmiyorum.




Sleek markasının çok meşhur olan bir de kontür kiti var. Fotoğrafta gördüğünüz gibi kontür pudrası, allık ve aydınlatıcı içeriyor. Bu şekilde 3 allık paletleri de var ama nedense allık paletleri benim ilgimi çekmiyor. Benim 100 tane farım olsun 1 tane allığım olsun yeter ama sanırım bu kontür kitinden bir tane edinirim. Ayrıca sleek markasının farklı renkler içeren daha profesyonel kullanım için krem kontür kiti de var ama o şu an için benim listemde değil.

Son zamanlarda yabancı youtuber / bloggerların ellerinden düşürmedikleri bir Sleek ürünü daha mevcut. Solstice Highlighting paleti. İlk gördüğüm andan itibaren bana pek bir çekici gelen bir palet oldu. Aslında çok aydınlatıcı diye ölen, gözleri kamaşan biri değilim ama yine de bu palete kayıtsız kalamadım. Zaten böyle bir güzelliğe kim kayıtsız kalabilir ki? Yine de raflarda gördüğümde kurcaladıktan sonra alıp almamaya karar vereceğim. Biz da kendimizi frenlemek lazım değil mi?


Gratis sayesinde çok merak edilen ve yurtdışından sürekli sipariş verilen bir marka olan Sleek ile de tanışacağız bakalım. Sizlerin daha önce kullanıp, memnun kaldığınız bana tavsiye edebileceğiniz Sleek ürünü var mı?



25 yorum:

  1. Ben de far paletlerinin başında kök salarım gibime geliyor, çok merak ettiğim bi marka. Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bulabilene aşk olsun. Hele indirim zamanı bulmak sorun olacak sanırım.

      Sil
  2. Farlardan nefret ederdim de sanki sevmeye başladım gibi kullanırmıyım bilmiyorum o konuda ama bi dolu palet geliyo aklıma :)

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar aldığım en güzel haber bu oldu, far paletlerine kesin bakarım, kontür kiti ve aydınlatıcı paleti de çok güzel gözüküyor.Aydınlatıcıyı Karima McKimmie de görmüştüm renkleri çok güzel.Gelsin bir an önce :)

    YanıtlaSil
  4. Sleek' in Türkiye'ye gelmesi tam bir nimet. Almanya'da bile yoktu ki online alışveriş yaptım yada eBay' den almak zorunda kaldım. Canlı canlı bakıp her birini incelemek güzel bir deneyim olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok iyi oldu. En azından instagram hesapları gibi yüksek fiyatları olmaz diye umuyorum.

      Sil
  5. Kontür kiti ve aydınlatıcı palet için sabırsızlanıyorum en çok istediğim markalardan biri insallah uygun fiyatlı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım ama en azından indirim dönemleri fiyatı biraz daha uygun olur tabii bulabilirsek.

      Sil
  6. Hoş renkelri varmış, umarım memnun kalırsın...

    YanıtlaSil
  7. Birçok ürünü ilgi çekici, simdiden bütçe ayırmak lazım o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi neye bütçe ayıracağımızı şaşırdık yani.

      Sil
  8. kontür kiti ve aydınlatıcı kitini duymuştum, far paleti de güzelmiş. umarım tüm Gratis'lerde aynı anda standı açılır ^^

    YanıtlaSil
  9. Çok heyecanlandım duyunca. Geldiğinde de alışveriş yazını mutlaka bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
  10. Nedense yorum eklemede bir problem var yazamadım :( çok heyecanlandım, geldiğinde alışveriş yazını bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
  11. ruj hastası olarak rujlarına bakarım canım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhalde rujları biraz arka planda kalmış bu markanın. Pek bahseden yok.

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Bakalım önce kapanın elinde kalır bir süre.

      Sil
  13. Far paletleri çok güzel görünüyor, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. sabırsızlıkla bekliyorum :-)))

    YanıtlaSil
  15. Kesinlikle gelmeli bende cok merak ediyorum bu markanin ürünlerini :)

    YanıtlaSil