18 Mayıs 2016 Çarşamba

Ana Sayfa » , , , » Kuru Şampuan Nedir? Nasıl Kullanılır?

Kuru Şampuan Nedir? Nasıl Kullanılır?

18 Mayıs 2016 Çarşamba
Son zamanlarda kuru şampuanlar pek bir moda oldu. Aslında çok daha yeni bir ürün sayılmazlar ancak popüler oldukça pek çok marka da kuru şampuan çıkarmaya başladı. Peki nedir bu kuru şampuan ve nasıl kullanılır?

kuru sampuan nasil kullanilir


Kuru şampuanlar bana göre her saç tipinin ihtiyacı ürünler değiller. Bu nedenle her gördüğüne heveslenip benim gibi alanlardansanız ve zaten kuru saçlarınız varsa kuru şampuanlar sizi bir fayda sağlamayacaktır. Ancak çabuk yağlanan ve de gün içerisinde yağdan dolayı saçları kafasına yapışanlardansanız kuru şampuanlar sizin için bir kurtarıcı olabilir. Ancak kuru şampuanların saçınızı yıkamaya bir alternatif olmadığını da bilmelisiniz.

Eğer yağlı bir saç yapısına sahipseniz ve güzel saçlara sahip olmak için her gün duş almak zorundaysanız kesinlikle iyi bir kuru şampuan olmazsa olmazınız olacaktır. Kuru şampuan pudra içeren bir üründür. Saç diplerine uyguladığınızda saçınızdaki fazla yağı alarak hem temiz hem de hacimli saçlara sahip olmanızı sağlayacaktır. Kullanmadan önce saçlarınızın dolaşık olmamasına özen göstermelisiniz. Genellikle sprey şeklinde olan ürünleri saç derinize 15 cm uzaktan püskürterek uygulayabilirsiniz. Kuru şampuanın saçınızda emilmesi ve fazla yağı alması için 4-5 dk bekleyin ve tekrar tarak ile tarayın. 

Kuru şampuanlar pudralı ürünler olduğu için gün sonunda yıkamanızı saç ve saç derinizi kuru şampuandan iyice arındırmanızı tavsiye ederim. Özellikle iyi arındırmaz iseniz saçınızda kepeklenme sorunu yaratabilir. Kuru şampuanlar her ne kadar gün kurtarıcı ürünler olsa da sıklıkla kullanılmasını pek tavsiye etmiyorum. Kuru şampuanların pek çok marka ve çeşidini kozmetik marketlerde rahatlıkla bulabilirsiniz.

10 yorum:

  1. Ben elimin altında bulunduruyorum ama sadece çok zorda kalırsam çok acil durumlarda kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. benim saçım yağlı ona rağmen ççok nadir kullanırım kuru şampuanı..

    YanıtlaSil
  3. Elidor kullanıyorum be sevmedim çok az kaldı kafamda da çok durmamasına rağmen kepekde yaptı bitti bitecek kullanmam artık :)

    YanıtlaSil
  4. Daha önce hiç kullanmadım ama merak ediyordum gerçekten işe yarıyor mu diye. Bir de pudralı ürün deyince aklıma geldi de saçtaki yağı emmesi için bebek pudrası da kullanıyorlardı sanırım.

    YanıtlaSil
  5. Hiç denemedim pek ihtiyacım olcağınıda düsünmüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de merakıma yenilip aldım. Üstelik kuru saçlıyım daha hiç denemedim :) Saçları çabuk yağlanan ve çok ince telli olan anneme denemiştik o bayıldı. Yapışık saçlar tek tek ayrıldı hacimli ve temiz göründü. Kesinlikle ara sıra kullanılması gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru saçların gerçekten hiç ihtiyacı olmayan bir ürün.

      Sil
  7. şimdiye değin ben de olmayan tek ürün yakın zamanda edineyim :D

    YanıtlaSil
  8. Denenmesi gereken bir ürün, uzun zamandır merak ediyordum kuru saçlı olmadığım için rahat rahat kullanabilirim :)

    YanıtlaSil