10 Mayıs 2016 Salı

Ana Sayfa » , , , , » Mac Vibe Tribe Yaz Koleksiyonu

Mac Vibe Tribe Yaz Koleksiyonu

10 Mayıs 2016 Salı
Gün geçmiyor ki Mac yeni bir koleksiyon çıkarmasın. Mac high end sayılan markalar içerisinde fiyat açısından en ulaşılabilir olanı. Bu nedenle de ben sıkı takipteyim. Özellikle de bazı koleksiyon ürünlerinin ambalajları gerçekten harika oluyor. Hele de Aquatic Alluring koleksiyonuna halen yanarım. Neden bir ürün almadım diye. Gelelim bu yazımızın konusu olan Vibe Tribe isimli yaz koleksiyonuna. 



Bu koleksiyonda fardan allığa, fırçadan aydınlatıcı, bronzera hatta makyaj çantasına kadar bir sürü ürün mevcut. 2 adet 4'lü far bulunuyor ki bunlardan bir tanesine halihazırda göz diktim. Benim beğendiğim far paletinin ismi "Call of the Canyon". Fotoğraftaki far paletlerinden sağdaki oluyor kendisi. Soldaki far paleti ise içerisinde mavi olduğundan bana hiç çekici gelmedi. 


Diğer ürünlere bakacak olursak; rujların renkleri şu an bana pek çekici gelmedi ama kalem rujlar şirin göründüler. Tabii ki mağazalara gelir gelmez gidip kurcalayacağım. Allığın bir tanesi çok kırmızı gibi görünüyor ama diğerine bakabilirim. Ne de olsa çok fazla allığım yok. Oje konusunda hiç girmem çünkü gereksiz pahalı oluyorlar. Bronzerlara da bir göz atarım ne de olsa yaz koleksiyonu. 


Mağazalara gelmesini ve kurcalamayı dört gözle beklediğim bir koleksiyon olmuş bu Mac Vibe Tribe koleksiyonu. Mac'in klasik siyah ambalarını çok asil ve şık bulsam da arada bu tarz değişik ambalajlarını da çok seviyorum. Eğer ürün içerikleri de beklediğim kadar başarılı olursa kesinlikle bir iki parça ürün almayı düşündüğüm bir koleksiyon oldu.


8 yorum:

  1. Ambalajlarını çok beğendim <3

    YanıtlaSil
  2. Allahım o fırçalar battım ben :-((((

    YanıtlaSil
  3. Ambalaj desenleri ne kadar güzelmiş...

    YanıtlaSil
  4. Ambalajlarina bayıldım. Çok alınası olmuşlar

    YanıtlaSil
  5. Bana nedense çok çekici gelmedi ya :) bilmiyorum mağazada görünce fikrim değişir mi bilemem tabi :-)

    YanıtlaSil
  6. Aztek desenlerine bayılırım, renkler de çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  7. Desenler çok şık, ambalaj kaliteli görünüyor her zamanki gibi. Umarım çok memnun kalırsınız yeni koleksiyondan :)

    YanıtlaSil